sobota, 1 lipca 2017

Day 6


Hej ja jestem tu nowa dziś się dopiero wprowadziłam do pokoju z Matyldą i bliżniaczkami

Dziś zdobyłam wiele odznak pierwszą odznakę zdobyłam za zebranie 50 szyszek, oraz robiłam bandane. Potem był czas na kolację .Kończe papapa!!!

Marianna Ostrowska

--------------------


Cześć. Dzisiaj przyjechała do nas Marianka znałam ją wcześniej ,ale dawno się nie widziałyśmy.

Jak już Marianka wspomniała to dzisiaj zbieraliśmy odznaki i bandany... Ja robiłam we flagi Ameryki, jest żółta. Jeszczę dzisiaj był handel i my z Marianką i bliźniaczkami sprzedawaliśmy robienie fryzur, rysowanie,tatuaże. Kończę papapapa!!!

Matylda Gładysz

-------------------

Cześć, to znowu my. Rano wyszliśmy do lasu gdzie podzieliliśmy się na grupy angielsiego. Ta gra nazywała się skarb trapera. Chodziło w niej o to że każda grupa dostawała pudełko w którym był ''skarb'' ( skarbem była woda w pudełku po twarogu). Poszliśmy grupą i zostawialiśmy kawałki bibuły jako podpowiedź. My zrobiliśmy szałas z gałęzi i tam schowaliśmy pudełko. Gdy wszyscy schowali pudełka losowało się kolor bibuły przeciwnika. Nam schowali tak banalnie, że nie trzeba było się męczyć. Na obiad przyjechała Marianka. Wprowadziła się do nas, pogadałyśmy trochę no dużo. Oprucz tego malowaliśmy bandany i zbierałyśmy odznaki. Wieczorem był tak jakby sklepik, w którym każdy mógł coś sprzedawać za COWSY. My robiłyśmy tatuaże i fryzury razem z Matyldą i Marianką. Kalina rysowała na kartce ładne tatuaże do których była licytacja. Narysowała feniksa i drzewo. Zbieramy cowsy razem z Marianką i Matyldą. Mamy już 213 COWSÓW.

Michalina i Kalina :)


----------------

Hej dzisiaj już 6 dzień całego obozu Chatting Kids. Po śniadaniu była gra terenowa pod tytuem „Skarb Trapera, ktura polegała na ,że drurzyny chowały swój skarb i zostawiały wskazówki. Następnie był angielski na kturym nauczyłam się nowej piosenki Oh Suzanna. Potem był pyszny objad. Potem były rużnr konkurencje i sprawności do paszportów. Na koniec dnia były targi na, których zarobiłyśmy 59 cowsów.

Łucja Majewska
i
Maja Masny
:)














































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Day 11